Известие

Collapse
No announcement yet.

напрежение на датчиците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • напрежение на датчиците

    днес замерих какво напрежение има на изхода на МАПа и излезе че е 3.6 на празно и като го форсирам скача до над 5 волта,после замерих напрежението .което го захранва и до играе до над 6 волта а трябва да е стабилизирано уж от компа,утре же взема и другия мултицет да съм сигурен в измерванията ама това не е нормално нали?
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

  • #2
    В кръга на майтапа си е баш нормално!То нашите кошници нямат нищо нормално!А сериозно,провери масите и захранването на главните релета.Аз с това се боря от една година.Ако имаш газова,почни от там!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:58.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
        Принципно не е.Обаче има един момент в който ... много е важно от къде "взимате маса" при замерването.Използвайте "масата" на датчикът за да е сигурно измерването.
        Ако има разлика в измерването значи имате някъде хлабава връзка.Ако няма - аз бих измерил напрежението между масата и изводът осигуряващ 5в направо на щекерът на ECU.Ако и тогава напрежението е различно от 5 плюс минус 5 процента става неприятно.
        колега, маса се взима направо от минусовата клейма на акумулатора щото знаеш че това ти е референтното напрежение. после другата сонта се закача на буксата на сензора на пина с референтното захранване което трябва задължително да е 5 волта там спрямо минуса на акумулатора и тогава се мери изхода пак спрямо акумулатора. мап-а мери разреждането в колектора - колкото по-високи обороти,толкова по-голямо разреждане и толкова сигнала е по-нисък. при ключа на контакт мап-а трябва да покаже около 4 волта, като запали колата напрежението пада, колкото по- високи оборотите толкова по-ниско напрежението на изхода на мап-а
        точка

        Comment


        • #5
          ---
          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:59.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #6
            точно за това се мерят първо тия референтните 5 волта спрямо минуса. ако те не излязат нито един датчик няма да работи точно.
            точка

            Comment


            • #7
              ---
              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:03.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #8
                Аз пък да ви кажа че когато волтажа е по-нисък от нормалното може да се съмнявате в масата ма когато е по-висок и маса от луната няма ви свърши работа
                Аз ако направя такива замервания на захранването на мапа - първото нещо което бих направил е да сменя мултицета и да опитам пак След това бих се усъмнил в 5-те волта и бих проверил екуто
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  aми след днешното мерене с два мултицета излезе че имам различен потенциал на масите на датчиците и тази на акумолатора около 1 волт,но уловката е че е само когато колата запали ако е само на контакт няма проблем 5те волта са си 5.да обобщя ако меря спрямо масата на датчиците те са добре като показания МАПа и ТПСа но ако меря спрямо масата на акомолатора е страшно ,та какво е вярното в товая уравнение,и защо само на запален мотор
                  alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                  alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                  Comment


                  • #10
                    ---
                    Attached Files
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:04.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                      aми след днешното мерене с два мултицета излезе че имам различен потенциал на масите на датчиците и тази на акумолатора около 1 волт,но уловката е че е само когато колата запали ако е само на контакт няма проблем 5те волта са си 5.да обобщя ако меря спрямо масата на датчиците те са добре като показания МАПа и ТПСа но ако меря спрямо масата на акомолатора е страшно ,та какво е вярното в товая уравнение,и защо само на запален мотор
                      Е как защо само на запален мотор - то всичко си е ясно, помисли какви токове се появяват на запален мотор и ще си отговориш на въпроса
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Сега ми паднахте и ще ви отговоря компетентно!Без майтап,казахте верни неща,но не мога да се сдържа и да не посоча проблема.Той е в захранването на главните релета.Тоя го ядох и за това съм толкова уверен.Проблема е в старата и некоректна инсталация.Захранете главните релета от акумулатора и всичко ще си дойде на мястото.Тоя един волт е от пада в мрежата
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          реално в схемата на запалване не е показано че масата на датчиците и на колата са свързани.единствения датчик с маса от колата е ламбдата,но няма логика във двете маси и в този пад между тях,а като се замисля не трябва ли да грее мястото където се образува този 1волт пад ако е от инсталацията
                          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                          Comment


                          • #14
                            ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:15.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                              aми след днешното мерене с два мултицета излезе че имам различен потенциал на масите на датчиците и тази на акумолатора около 1 волт,но уловката е че е само когато колата запали ако е само на контакт няма проблем 5те волта са си 5.да обобщя ако меря спрямо масата на датчиците те са добре като показания МАПа и ТПСа но ако меря спрямо масата на акомолатора е страшно ,та какво е вярното в товая уравнение,и защо само на запален мотор
                              колега, кажи какво точно и как мериш че ми се струва от първия ти пост че някъде правиш грешка
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X